Accepterad lricknell | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/

Ditt Hex-ID: 1100001460d7fa0

Vad är din discord tagg? dxrk #5521

Vem var det som bannade dig? Achooo

Hur lång tid var din ban? En hel vecka.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm (dödar mitt i staden)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag dödade någon mitt i staden när jag i själva verket jag blev slagen och slog tillbaka när vi var helt ensamma i en gränd nära brittas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på Brittas och skulle handla bil. Det var endast jag och en annan kille, jag var på väg ut när jag såg jag att han gick och rök i bil handtagen. Jag bestämde mig att konfrontera honom och fråga vad han höll på med han drog upp en baseboll trä och slog mot mig men missade. jag sprang en bit och han gav sig av. Lite senare ser jag han och springer mot och säger "det var ju fan du som tänkte slå mig och slog han så han föll till backen. När han reste sig upp slog han mot mig men jag duckade och slog ner han. Det han gå sådär fem minuter sen så skulle jag dra. Nu när jag var på väg in och tänkte chilla med min kompis eftersom det äntligen var helg så var jag bannad, I en hel vecka! för att jag blev slagen emot men det slutade med att jag var bannad. Hade han vunnit fighten slår jag vad om att han hade blivit bannad vilket jag heller inte tyckt hade varit okej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig bann enligt mig eftersom det var jag som blev slagen emot och inte jag som slog han utan anledning utan för att jag gjorde själv försvar. O det med att det var mitt i staden vet jag inte. Vi stog i en gränd utanför Brittas och det var inte en människa på typ 500 meters.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så körde jag och en polare upp på ett berg för att jag en biltjuv han puttade ner oss och när vi föll skrek vi båda när vi var vd ungefär mitten höll jag på skriva en / me när jag blev tpad ur bilen och sedan bannad för powergaming på nolltid. Jag insåg att det inte är så smart att köra upp på ett berg efter en biltjuv vilket man inte heller hade gjort i verkligheten.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat gjort något annorlunda en att försöka undvika den våldsamma mannen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte döda någon i mitten av staden. trevlig helg och tack f i förhand

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka