Accepterad lricknell | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/

Ditt Hex-ID: 1100001460d7fa0

Vad är din discord tagg? dxrk #5521

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 5 dagar!

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag snodde en bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog vid körskolan när en rosa saab kommer sladdades han kör in i mig och sen så börjar vi bråka. Det slutar med att han slår mig sedan sticker. När det har gått ett tag så sticker jag. Senare ser jag tweeten från marja lisa att det är ett saab meet. Jag tänker dra dit och kolla sedan ser jag grabbens bil. Jag bestämde mig för att smyga på den och sno den så han skulle lära sig en läxa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att det ser dåligt ut att jag bara drar till ett carmeet och snor en bil men anledningen var ju för att jag ville ha hämd. Jag gjorde fel, men Phillip kan ju lixom inte veta själva backstoryn och därför tycker jag detta var felaktigt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så skrev jag ooc i twitter om hur micarna fungerade och jag vart bannad det ångrar jag. en gång så skulle jag slå en kille med ett giltigt scenario bakom det men en annan kille springer framför och båda dör. mer än så minns jag inte.
Men jag har lärt mig efter alla bans och skärpt mig!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle aldrig ha snott hans bil men jag på det sättet min karaktär är så skulel jag aldrig kunna låta det där va, jag villa ha hämnd. Eftersom polisen inte svarade tidigare så gjorde jag så här istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det är dumt att sno bilar oavsett scenario. Jag ber om ursäkt och tack i förhand!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka