Nekad lricknell | Ban överklagan [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/

Ditt Hex-ID: 1100001460d7fa0

Vad är din discord tagg? ᗪ᙭ᖇKシ #1350

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 4dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: fearrp ~Network19. Återstår: 3 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom trodde att jag inte värnade om mitt liv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på Vianor och såg en kille och frågade han om jobbade där han sa nä ser jag ut som det, Jag svarade nä du ser faktiskt ut som en mc knutte ( han hade mc kläder på sig) Så han slog mig i ansiktet så jag ramlade till backen jag sa vad gör du o han sa kalla mig inte mc knutte en gång till och jag sa okej förlåt. Sen pratade han med en snubbe, Och sa vet du vad han kallade mig, och han sa att jag kallade han mc knutte, Så jag svarade förlåt for jag kallade dig knutte, snälla slå mig inte igen då vart dom arga och boxade mig i ansiktet. Sedan var jag bannad för fearRP.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var en felaktig bann eftersom hen som bannade mig inte förstog vad jag menade, och detta resulterade med en ogiltig bann enligt mig. Jag tycker att jag värnade om mitt liv då jag jag bad om ursäkt och bad honom att inte slå mig igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla mina tidigare bans har varit ogiltiga och accepteras här på bann överklagan men en som inte gjorde det var OOC.
Micarna funkade inte så jag tweetade att dom inte gör det, Vilket jag insåg var dåligt och att jag skulle ha skrivit i ooc chatten istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hadde kunnat kanske ringt polisen eller räckt upp händerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet att jag ska värna om mitt liv, vilket jag visste innan och eftersom jag tycker det var en felaktig bann, Så finns det inget jag har lärt mig utan kunde allt innan.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top