Nekad lricknell | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/

Ditt Hex-ID: 1100001460d7fa0

Vad är din discord tagg? dxrk #5521

Vem var det som bannade dig? ~MORKIL_

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming ~MORKIL_. Återstår: 1 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att dom tyckte detta var powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis jagade en bil tjuv upp på ett berg när han körde in i oss så att vi voltade flera varv om och om igen. när vi kom ner så skrek jag i smärta medans jag höll på att skirva en /me om mina skador mitt i allt så blir jag tpad sen bannad. vi satte oss i support kanalen och han sa att vi vart bannade för att vi körde ner för ett berg när i själva verket så krockade han in i oss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var enligt mig en felaktig bann eftersom jag inte körde ner friviligt utan att han puttade ner oss och desutom så höll jag på skriva en / me men han inte för att han bannade mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så skrev jag ooc i twitter om hur micarna fungerade och jag vart bannad det ångrar jag. en gång så skulle jag slå en kille med ett giltigt scenario bakom det men en annan kille springer framför och båda dör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat dragit handbromsen och försökt att inte ramla ner även fast det var svårt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att int efölja efter bil tjuvar upp på berg.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka