Accepterad lricknell | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/

Ditt Hex-ID: 1100001460d7fa0

Vad är din discord tagg? ᗪ᙭ᖇKシ #1350

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? 5dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: FearRp ~Goggle. Återstår: 4 dagar 23 timmar 56 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För dom trodde att jag inte värnade om mitt liv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid guldvaskningen och vaskade guld. Sedan kom en kille och hotade mig med kniv när jag var mitt i vaskningen. Som ni vet kan man varken prata eller röra sig när man vaskar. När jag var klar med vaskningen reste jag mig upp och höll upp händerna och sa "Gör vad du vill men bara så att du vet är polisen påväg" då knivhögg han mig och sökte igenom mig då skrev goggle (som bannade mig) och frågade om jag blev rdmad jag tyckte det då han knivhögg mig. Så jag skrev ja, Nån minut senare var jag avstängd för Fearrp. Vad skulle jag ha gjort jag vaskade ju guld! Snälla läs detta och förstå att jag inte gjorde nått fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom jag var under knivhot men vaskade guld och kunde inte göra något.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla mina tidagare bans har varit accepterade på bann överklagan då det var ogiltiga. Förrutom en,
då jag tweetade att micarna inte fungerade.
Vilket jag insåg var dåligt eftersom jag skulle ha skrivit det vanligt istället för på twitter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat gjort nått annorlunda eftersom jag var fast i guldvasknings animationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag har inte lärt mig nått eftersom jag anser att jag inte har gjort nått fel.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top