- Meddelanden
- 147
- Reaction score
- 11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/
Ditt Hex-ID: 1100001460d7fa0
Vad är din discord tagg? ᗪ᙭ᖇKシ #1350
Vem var det som bannade dig? Tilda
Hur lång tid var din ban? 40dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Fail RP, RDM. ~Tilda. Återstår: 39 dagar 6 timmar 3 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dom tyckte jag failRPA
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle stänga av spelet men då kom en kille och sa att jag hade snott hans bil vilket jag hade gjort för ganska längesen han ringde polisen och slog mig medvetslös precis när jag tänkt stänga av. När jag hade loggat ut tänkte jag inte mer på det utan bara gick ner till mamma som hade ropat på mig då vi hade bråttom till min morbrors kalas. Idag när jag loggade in hade jag 40dagars bann och dessutom stog det också rdm, Fast jag inte har dödat nån på länge.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både och,
Jag skulle inte ha lämnat mitt i ett scenarion, Dock så försökte jag stänga av innan han kom fram till mig.
O Det med rdm tycker jag är felaktigt eftersom jag inte har dödat nån på länge!
och dessutom 40dagar fick jag vilket jag tycker var överdrivet
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla mina tidagare banns har jag inte tagit lärdom om eftersom dom har varit felaktiga, förrutom en.
micarna slutade fungera för alla och dum som jag var skrev jag det på twitter.
Jag lärde mig att inte skriva ooc på twitter.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämnat innan scenariot började.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte lämna mitt i ett scenario.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001460d7fa0
Vad är din discord tagg? ᗪ᙭ᖇKシ #1350
Vem var det som bannade dig? Tilda
Hur lång tid var din ban? 40dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Fail RP, RDM. ~Tilda. Återstår: 39 dagar 6 timmar 3 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dom tyckte jag failRPA
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle stänga av spelet men då kom en kille och sa att jag hade snott hans bil vilket jag hade gjort för ganska längesen han ringde polisen och slog mig medvetslös precis när jag tänkt stänga av. När jag hade loggat ut tänkte jag inte mer på det utan bara gick ner till mamma som hade ropat på mig då vi hade bråttom till min morbrors kalas. Idag när jag loggade in hade jag 40dagars bann och dessutom stog det också rdm, Fast jag inte har dödat nån på länge.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var både och,
Jag skulle inte ha lämnat mitt i ett scenarion, Dock så försökte jag stänga av innan han kom fram till mig.
O Det med rdm tycker jag är felaktigt eftersom jag inte har dödat nån på länge!
och dessutom 40dagar fick jag vilket jag tycker var överdrivet
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Alla mina tidagare banns har jag inte tagit lärdom om eftersom dom har varit felaktiga, förrutom en.
micarna slutade fungera för alla och dum som jag var skrev jag det på twitter.
Jag lärde mig att inte skriva ooc på twitter.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat lämnat innan scenariot började.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte lämna mitt i ett scenario.
Har du läst våra regler? Ja