Nekad lricknell | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Länk till din steam profil: : https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/

Ditt Hex-ID: 1100001460d7fa0

Vad är din discord tagg? dxrk #4881

Vem var det som bannade dig? JOJO abraham

Hur lång tid var din ban? 10 dagar!

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Dödar med kniv.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag dödade en kille med en kniv även fast det inte var meningen och det är därför jag överklagar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt började med att en kille snodde min motorcyckel och sedan sprang runt. Sedan crashade han den och började springa utan någon form av skada, Jag drar då sedan ett slag mot honom men han reser sig hastigt upp med en kniv i handen, då drar jag min. sedan så hugger han mig men missar för att jag sprang. precis då skulle jag dra bort kniven och slå med nävarna just av denna anledning. Men när jag byter springer gubben med en kniv och hugger han rakt i magen utan att jag skulle göra så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut fel att döda med kniv men det var inte med mening när jag skulle dra bort knive sprang ju min gubbe som en dåre och högg han. Det var inte en felaktig bann och jag skulle blivit bannad för det men grejen var ju att det inte var meningen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så skrev jag ooc i twitter om hur micarna fungerade och jag vart bannad det ångrar jag. en gång så skulle jag slå en kille med ett giltigt scenario bakom det men en annan kille springer framför och båda dör. mer än så minns jag inte.
Men jag har lärt mig efter alla bans och skärpt mig!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha dragit kniven från första början men det skulle inte han som tänkte döda mig gjort heller.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut jag tänker aldrig göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Du får endast göra en banöverklagan på 24h och därför nekas din överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka