Accepterad lricknell | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/

Ditt Hex-ID: 1100001460d7fa0

Vad är din discord tagg? dxrk #1350

Vem var det som bannade dig? JOJO abraham

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: mild vdm ~JOJO Abraham. Återstår: 2 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte joinade support kanalen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte riktigt vad som hände för att hen ville att jag skulle komma support men det stog mild vdm, jag antar att han syftar på när jag åkte till mekonomen när en kille helt plötsligt flög framför mig in i väggen. dom kom fram till mig och sa att jag körde in i dom. Jag bad om ursäkt en körde jag iväg. på min skärm så nuddade jag inte honom, vilket brukar hända för många ibland. ialafall tänkte jag inte mer på det förrän JOJO skrev att jag skulle komma support, men jag sa att min discord var fuckad vilket den var och jag kunde varken komma åt mittt konto eller appen på min dator. jag försökte logga in på mitt konto från telefonen men jag kom aldrig in. jag ändrarde lösenord och allt. jag berättade för honom att min dc inte funkade och att jag gör ett nytt konto tillfälligt. . när jag kom in på nya kontot så höll jag på att verifera telefon nummer så jag kunde hoppa in i support men då blev jag bannad utan någon anledning alls så jag sa det till honom men då sa han att jag hade till 23:00 då var klockan 22:57. klockan slog 23:00 innan jag ens han reagera och helt plötsligt var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har inte gjort något fel. enligt mig har jag inte vdm:at eftersom jag inte krockade på min skärm. och att jag blev bannad på discorden var inte helle mitt fel eftersom jag inte har gjort något fel då jag var inne i 5 minuter.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så bråkade jag med ett par killar in game, jag kommer inte ihåg riktigt men vi började slåss och alla tre blev bannade. En gång skrev jag ooc i twitter eftersom allas micar slutade fungera och jag ville informera dom.
sen kommer jag inte ihåg resten men jag vet att några har blivit överklageade och accepteras.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunnat gjort något annorlunda enligt mig eftersom min discord var fuckad och jag inte kan ro för det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag alltid ska ha discord redo.

Har du läst våra regler? Ja

jag är bannad 3 dagar på servern. discorden vet jag inte hoppas jag blir unbannad för mitt main konto blev förmodligen hackat

glömde skriva det på hur länge jag var bannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka