Nekad lricknell | Ban överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/

Ditt Hex-ID: 1100001460d7fa0

Vad är din discord tagg? dxrk #3078

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Copbait, Lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom bannade för att jag stog och tutade framför några securitas vakter.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän var påväg till jobbet (marja-lisas) men påvägen så krockade vi och då åkte securitas förbi! Min vän stannade dem och Började snacka, Jag vet inte vad som hände men dom började komma i konflikt efter ett tag började han sparka på deras bilar och hålla på. Det var då jag blev sur och började tuta och gasa för att jag ville att han skulle hoppa in i bilen jag skrek om och om igen att han skulle komma. Det var ungefär då bosse kom in. Han såg bara att jag stog och tutade och sladdade framför securitas. Jag antar att det defentivt såg ut som copbait men lall vet jag inte riktigt. Efter att tag stack jag därifrån uta nmin kompis. Såklart han jag inte ens fem meter innan jag var bannad för copbaiting och lall.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var absolut en felaktig bann. Jag förstår att det såg ut som copbait men det var det inte och Bosse vet lixom inte hela bakgrynden till storyn och därför tycker jag att han gjorde fel och inte kollade upp vad som hände.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång så skrev jag ooc i twitter om hur micarna fungerade och jag vart bannad det ångrar jag. en gång så skulle jag slå en kille med ett giltigt scenario bakom det men en annan kille springer framför och båda dör. mer än så minns jag inte.
Men jag har lärt mig efter alla bans och skärpt mig!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde såklart ha gjort något annat än at slada och tuta, men det var fortfarande inget cobbait med det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka