Nekad lricknell | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lricknell

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199135555488/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ᴿⁱᶜᵏenᴰⁱᶜᵏᵉⁿ

Vad är din discord tagg? ᗪ᙭ᖇKシ #1350

Vem var det som bannade dig? OOC

Hur lång tid var din ban? 24timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: ooc i twitter ~Swiipe. Återstår: 0 dagar 23 timmar 55 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skrev OOC (men jag försökte bara hjälpa folk)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog på en parkering och skulle prata med nån när mina kompisar och jag märkte att man inte hörde Voice chat. Så jag tweetade att microphone level hade stängts av. så gick det 2min sen var jag bannad för OOC

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var en felaktig bann för att jag försökte bara hjälpa folk så att allt funkade som det skulle, Men istället fick jag ta en för laget och bli bannad 24timmar för det:(

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Förut blev jag bannad för rdm för jag slog en kille med ett giltigt scenario bakom men råkade pricka en annan och fick bann för rdm i tre dar. Men jag gjorde en bann överklagan och vart unbannad sista natten så fick ändå vänta tre dar. Jag lärde mig att inte slås när man står bland många folk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Pratat med admins istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte skriva OOC även fast det anses viktigt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka