lozza11lozza
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Love
Vad är ditt discord namn? lozza11lozza
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Andersson, 24
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Schysst, rolig, Mogen
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kalle har haft en ganska dålig bakrund, en pappa som lämnade han när han var 2 och en mamma som var alkohlist, men han har haft sin brorsa john som har uppfostrat Kalle kan man säga. Mina framtidsplaner är att börja jobba på securitas igen som jag gjorde förr och skaffa massa nya vänner.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer göra seriösa rp scenarion men jag kommer också ha kul och göra den bästa rp upplevelsen för alla jag rp.ar med. Jag kommer göra roliga rp scenarion som till exempel bilrace, bil träffar och mycket annat. Jag vill också göra så alla blir glada och ha kul när de spelar.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rp.a seriöst men att du ska göra så det inte bara så att det är kul för dig själv utan att det ska vara kul för dem som rp.ar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har bruitit mot regeln att man inte ska köra över 80 KM/h i stan och jag lärde mig att börja köra lagligt och bra.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (random death match) Är när man dödar eller skador någon utan anledning, Powergarming 1 är att man inte ska använda sig av onaturligga krafter tex ifall jag kör in i väg så måste jag RPa på skador och inte säga att tex jag inte känner något för att det är en sån bil. Powergaming 2 är att man inte bara ska spela för Makt och pengar. VDM (vehicle death match) Det är när man använder ett fordon som ett vapen.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Vad är ditt discord namn? lozza11lozza
Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2010
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Andersson, 24
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Schysst, rolig, Mogen
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kalle har haft en ganska dålig bakrund, en pappa som lämnade han när han var 2 och en mamma som var alkohlist, men han har haft sin brorsa john som har uppfostrat Kalle kan man säga. Mina framtidsplaner är att börja jobba på securitas igen som jag gjorde förr och skaffa massa nya vänner.
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer göra seriösa rp scenarion men jag kommer också ha kul och göra den bästa rp upplevelsen för alla jag rp.ar med. Jag kommer göra roliga rp scenarion som till exempel bilrace, bil träffar och mycket annat. Jag vill också göra så alla blir glada och ha kul när de spelar.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rp.a seriöst men att du ska göra så det inte bara så att det är kul för dig själv utan att det ska vara kul för dem som rp.ar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har bruitit mot regeln att man inte ska köra över 80 KM/h i stan och jag lärde mig att börja köra lagligt och bra.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (random death match) Är när man dödar eller skador någon utan anledning, Powergarming 1 är att man inte ska använda sig av onaturligga krafter tex ifall jag kör in i väg så måste jag RPa på skador och inte säga att tex jag inte känner något för att det är en sån bil. Powergaming 2 är att man inte bara ska spela för Makt och pengar. VDM (vehicle death match) Det är när man använder ett fordon som ett vapen.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej