Nekad lozza11lozza | Medlem ansökning [Daplize]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lozza11lozza

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Vad är ditt discord namn? lozza11lozza

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2011

Berätta om din karaktär. Kalle Andersson är just nu 20 år gammal, han föddes en ganska varm dag i staden Stockholm. Dagen han föddes var det +5 grader Celsius och ganska blåsigt. Kalles barndom var ganska normal förutom att hans pappa hade lämnat kalle och hans mamma. vid 2 års åldern började han prata lite och började gå på dagis. Kalle hade det bra på dagis han hade en vän som hette Rasmus de lekte varje dag med varandra. Kalle och Rasmus brukar också spela basket när dem är ute tillsammans. När Kalle blev 5 år gammal fick han en liten basket korg. Rasmus brukar alltid komma hem till Kalle och dem spelar basket med varandra i flera timmar. När Kalle blev 8 år gammal ville han börja i ett lag och han hade hittat sin favorit basketspelare Kobe Bryant för att han gör så otroligt fina dunkar och mål på planen. Kalle ville så gärna börja i ett lag men hans mamma hade inte tid att skjutsa han till träningar för hon hade två jobb. Så Kalles mormor fick börja skjutsa han det var träning varje torsdag och dem körde match vissa lördagar. Kalle var ledsen att hans mamma inte kunde vara med på träningar och matcher men han fattade att hon inte kunde. När Kalle blev 13 år gammal så började han bygga på en lådbil och fick sitt nya intresse att vara mekaniker. Kalle byggde klart sin lådbil men den åkte inte som den skulle Kalle blev arg men han gav aldrig upp. Han gjorde bil efter bil och lådbilarna hade börjat åka som dem ska. Men vid 17 års åldern började han bygga på en riktig bil som skulle bli hans när han fick sitt körkort om bilen funkar. Kalle såg en dag en tjej han går fram till henne och dem börjar prata och Kalle känner att han gillar henne. Så dem går på några dejter sen så blir dem ihop. Kalle är jätte glad att han har en flickvän men efter 3 år så gör dem slut och Kalle flyttar till staden Unive där han nu ska börja ett nytt kapitel i sitt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra seriösa rp scenarion men jag kommer också ha kul och göra den bästa rp upplevelsen för alla jag rp.ar med. Jag kommer göra roliga rp scenarion som till exempel bilrace, bil träffar och mycket annat. Jag vill också göra så alla blir glada och ha kul när de spelar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska rp.a seriöst men att du ska göra så det inte bara så att det är kul för dig själv utan att det ska vara kul för dem som rp.ar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm förkortningen av random death match det är när man dödar någon utan ett bakomliggande scenario. NLR eller New life rule det är när du har dött i ett scenario och att du inte kan komma ihåg något som hänt på den karaktären.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelet rollspel innan några gånger men jag har också kollat på rp streamers i typ 2-3 år som till exempel Cosmo bt, Major och andra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kommer köra fivem väldigt ofta i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka