Accepterad Lozrs | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

wyklez.

Icke Medlem
Meddelanden
963
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? wyklez#4762

Ange ditt födelsedatum 20 Juli 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlems ansvarig är att det finns mycket talanger som är icke medlemmar just nu som är riktigt duktiga som kanske spelar fivem så mycket och spelar något annat spel egentligen och bara testar och är riktigt duktiga inom rp. Som bara är icke medlemmar och kanske vill ansöka till medlem på servern men vt inte hur man gör, då vil ju hjälpa dom så att de blir medlemmar för det är mycket roligare att vara medlem än icke medlem. Sen vill ja ha koll så att de kommer in rätt spelare på servern, har märkt att vissa spelare som är medlemmar på servern som inte har läst reglerna och inte kan rpa då jag själv är servervakt och har bannat dessa. Skulle ja bli medlems ansvarig skulle dessa personer inte bli medlem på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till Medlemskap Ansvarig är att jag är en aktiv person och vet vad jag håller på med, vet vilka medlemmar jag tar in på servern. Jag har svårt att bli arg och är inte alldeles för snäll för skulle jag varit alldeles för snäll skulle jag tagit in så att alla blir medlemmar. Jag är en person som har tålamod och låter alla prata till punkt och inte avbryter när folk pratar som är bra när folk ska ta sin medlems intervju att ha tålamod så att de svarar på frågorna som man som medlems ansvarig ställer. Kommer ta medlemskap anvarig rollen jätte seriöst och ha verkligen koll så att de kommer in rätt spelare till servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska möta alla spelare med hänsyn och vara schyst mot alla man pratar med och respektera alla om någon stammar eller något och ha tålamod om dom t.e.x ska gå på toa mitt i samtalet ska man låta dom gå på de och ha tålamod och vänta istället för att man ska skicka ut dom från samtalet. Sen ska man bemöta folk om dom svarar fel på allt ska man inte bara gå över till nästa fråga eller bara neka dom man ska förklara frågorna tydligt så att dom förstår så dom kan ansöka igen så dom klarar de nästa gång, om man inte berättar svaren kommer dom aldrig klara de dom måste ju lära sig vad dom gör fel. Sen ska man inte neka folk om dom är unga bara för att man har som tanke att dom inte kan rpa man ska förutsätta att alla kan om man vill, är man mindreårig kan man vara mycket bättre än äldre på att rpa.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka betydelsen med att man läser igenom noggrant och inte bara godkänner eller nekar bara för att man inte orkar läsa igenom eller att man bara vill vara först att skicka ut att man har blivit godkänd eller nekad bara för att man vill vara först och att de syns att man är aktiv bara för att man skickar ut mycket mer än andra medlemskap ansvariga, man ska ta sin tid att läsa igenom har man två skärmar kan det vara bra att man har uppe någon check plagiat så man kan kolla om ansökan är plagerad eller inte för att man ska alltid på varje ansökan om de är plagiat eller om de är någon hemsida som skriver åt dig det är förbjudet att man använder.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att kraven för att bli medlem på unive är att man kan alla grundreglerna på servern, kan man inte dom kan det bli väldigt svårt att rpa realistiskt på servern att man kan vad metagaming är osv för att använder man sig av det blir det väldigt tråkigt att rpa med personen mm och att de blir konsekvenser för personen som gör det och gör andra det kan man bli hjärntvättad och själv göra de och kan på så viss bli bannad då man hänger med personen. Att man kan använda sig av alla commandon på servern så att de inte blir några konsekvenser att man exempel inte skriver om man ligger död /me Ta mig till sjukan eller /sme då de ses som ett regelbrott, och man inte använder sig av ooc chatten i för att meta sig i rpandet, sen kraven är att man liksom gör fel av sig att man t.e.x säger "Jag kan inte sätta sig ner" att använder sig av /e sit eller /e sitchair. Man följer röst regeln då det är en väldigt viktig regel då de inte är alls realistiskt att man pratar som ett barn när man rpar som man i sitt rpande, ett till krav är att man vet hur man sätter på push to talk innan man börjar rpa då om man har voice aktiverad hör man hela tiden om morsan eller sin brossa kommer in i rummet då det inte är realistiskt och är en onödig sak att bli bannad för.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det ansvaret jag har är ett stort ansvar är att de kommer in rätt spelare på servern som kan rpa och inte bara ansöker för att förstöra eller något, plus att de ska kunna ha koll på reglerna som finns på servern som ska följas och inte bryts, och att man inte släpper in för att släppa in vara noggrann vilka man släpper in och vilka man nekar, ha extra koll om de plageras eller liknande.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet ser olik ut dag till dag är nu när de sommarlov kan jag köra längre men sen när de blir skola kommer jag köra mindre då jag ska börja nian kommer vara nationella prov som jag måste plugga mycket osv. Min aktivitet ser lite ut såhär LOV : 11:00 - 1700 SKOLA: 15:00 - 22:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej faktiskt inte. =)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka