Accepterad LozPulkerz | Ban överklagan [Pilot]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yulo

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198366728271/

Ditt Hex-ID: 1100001183a204f (Hex)

Vad är din discord tagg? LozPulkerZ#7938

Vem var det som bannade dig? EmilG21

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde in med en Voi på bilfirman

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde in med voien från baksidan av bilfirman som är menad till att man ska kunna köra in och ut och när jag var påväg ut så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser inte att man ska bli bannad för att man kör in med en voi vid en ingång där det är till för att köra in, jag körde inte på någon och gjorde inget som skulle få han som bannade mig upprörd jag körde bara in och ut.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte blivit det innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om det nu är så att man inte får köra in på bilfirman så accepterar jag att det är mitt fel men har inte hört talas som detta innan. Om jag blir unbannad så vet jag nu att man inte ska göra det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Kör inte in på bilfirman med något fordon oavsett om det är en bil eller en voi.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka