Nekad lox.1 | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

lox.1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198451237133/

Vad är ditt namn i verkligheten? Shahin

Vad är ditt discord namn? You mirin brah?#0081

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alejandro och kommer från kolombien han levde ett dåligt liv där. Alejandro valde att gå med i kolomibanksa kartellen och han gick igenom svåra tider han blev tvungen att döda och tortera människor. Tillslut valde alejandro att lämna kartellen och då så blev gänget arg och jagade han. Alejandro valde att fly och med pengarna han tjänade på kartellen så valde han att fly till Sverige. Han började med att jobba som en pizza bagare och tjänade pengar vit sedan så hade han en vän som heter momo som var inblandad i kriminalitet livet Alejandro tjänade pengar på det sättet och hade ett bra liv. Alejandros familj blev tyvär dödade i colombien och Alejandro var full av hat. Han började med kriminella livet i Sverige och blev mer och mer Agressiv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag är en ärlig och bra spelare jag har erfarenhet och gör RP mycket bättre

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös RP, där regler skall följas

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att erkänna att man gjort fel. Inte combatlogga osv.

Hur hittade du Unive? På TikTok

Tillbaka