Nekad Lowq | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowq

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
93
Reaction score
523
Ditt discord namn: .lowq

Ditt Hex-ID: steam:11000013b9d1033

Vad för typ av beslut gäller det? 1 krim varning mild fearrp

Vem/vilka tog beslutet? Classic

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag skött en grabb som riktade i en mille sekund på mig innan jag skött han då blir det mild fearrp

Hur är beslutet felaktigt? det är fel för att dom tror jag är död då så tar jag fram vapnet medans jag ligger ner vilket dom inte ser utan dom tror att dom har dödat alla då så när jag ställer mig upp börjar han rikta men jag har redan siktet på han och då skjuter jag han så fort jag kan och han hinner inte ens reagera förens han är död men jag trodde att han riktade på alla döda kroppar då han gjorde det sekunderna innan.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jjmdCCT6IY91lIrKH/RChmL5UnHEru?invite=cr-MSw0SWgsMzAwMjA2Mzc2LA

Senast ändrad:
-rep problemspelare borde ej få bort sin krim varning utan tvärtom. å man ser tydligt att han riktar å dig längre en en milli sekund, flera sekunder riktar han på dig faktiskt

jag anser att du är tillräckligt bra rpare för att kunna sitta av denna krim varningen, det blir oavsett mild fear rp tyvärr.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka