Accepterad Lowq | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowq

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
93
Reaction score
523
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ditt discordnamn: .lowq

Ange ditt födelsedatum 3 Juni 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli Staff för att jag vill få bort denna dåliga rpn som förekommer allt för ofta ska bort alltså alla som åker till sjukhuset för att hets mot folk och lalla på sjukhuset ska få en ban men dom ska ju få en varning att sluta innan dom blir bannade då man ska få lite tid att bättra sig innan dom får en ban på någon dag. Jag vill också att det ska bli bättre rp mellan kriminella och polisen då jag ser många brister från båda sidorna just nu. Men det som gör mig mer unik är just att jag är inte rädd att ta åtgärder eller banna personer som gör fel. Jag är heller inte en person som väljer sida skulle jag ha en person som jag känner i ett support ärende så är jag inte partisk.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Mycket med polisen och kriminella men också lallande mest på sjukhuset. Jag vill att det ska bli bättre då jag ser det som en av dom större bristerna just nu.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att jobba tillsammans och kolla över just dessa delar flera gånger om dagen se till att folk får giltiga bans när dom gör fel men också att vi har ett bra öga på vad som händer och varför det händer alltså man måste gå till grunden ah varför hände det här jo för att dom gjorde så här då ser man problemet mycket tydligare.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är otroligt viktigt att kunna agera professionellt för mig då jag vill att som staff ska man vara trevlig men också hård att man kan lägga sig på något mitt i mellan och vara seriös. Det ska inte vara att man blir lätt sur för att någon säger något utan man ska kunna snacka med en lugn ton hela tiden klart kan man bli sur men låt inte det gå över allt annat man ska kunna vara lugn även om det känns svårt enligt mig.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer kunna vara aktiv 4-6 timmar uppåt om dagen. Och är det på helgen så blir det alltid lite mer.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan 1 maj 2022.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff innan kommer ihåg väldigt mycket från det men har också lärt mig mer om det sedan jag senast var staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle säga att jag är redo att ta alla uppgifter som kommer till mig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka