Inaktuell Lowq | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowq

Välkänd Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
93
Reaction score
523
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? Lowq#0999

Ange ditt födelsedatum 3 Juni 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill vara med och ta in sommarens nya medlemmar som ska bidra med bättre rp och jag vill också se till att det kommer in folk som har en bra kunskap inom rp för att hjälpa servern att få en bättre rp och ta in fler unika personer som vill göra roliga senarion.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja mig är för att jag har en vilja att hjälpa servern genom att ta in kompetenta medlemmar och se till att det tas in ofta genom att jag tar intervjuer ofta för att få in nytt folk

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta dom med respekt och vara trevlig mot dom men också ha en bra ton mot dom man bemöter och att man också ska ha ett vårdat ordspråk om man ska snacka med någon helt ny så att man visar att man är trevlig.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag skulle vilja att den ska vara att man har en bra kunskap inom rp och att dom som har den ska kunna visa respekt och visa att dom har rollen av en anledning inte för att springa runt och lalla för att dom kan utan dom ska visa att dom har rollen för att dom kan rpa och visa att dom vill vara medlemmar på Unive

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att man har kunskap om vilka regler det finns på servern men också att man har en bra social rp och att man vill utveckla senarion så att det blir roligt för båda parterna

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag har ett väldigt stort ansvar det är jag som tar in Unives framtida medlemmar och då måste jag se till att jag inte tar in folk som är här för att lalla och att jag tar in folk som faktiskt vill rpa.

Hur ser din aktivitetet ut? jag är aktiv runt 17-22 varje dag och jag kommer ta intervjuer varannan dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka