Nekad Lowly | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowly

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199198436353/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aron

Vad är ditt discord namn? Lowly#1678

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Milo och är en 21 åring person som har många intressen. Miloz har inte haft en svår bakgrund som många av hans vänner har men han har haft det bra och sånt. Milo är en person som uttrycker sina känslor när det är jobbigt för han eller ifall han är glad. Han har som sagt många intressen men han är mest intresserad i basket och ishockey. Milo är en glad grabb som brukar få folk på ett leende. Och när Milo gick i skolan så var han då lite kriminell men han gjorde mest klottra och snatta från kiosken som var nära hans hem. Milo är nu inte så olaglig men han hade ett litet mini gäng när han gick i skolan men han har Milo tappat kontakt med och är lite ledsen över det men han visste att det va fel. Milo går på ingen sport men har brukar va med sina vänner som han har i staden. Milo har en vän som heter Anthony och dom är väldigt nära vänner. Dom är 2 vänner som har en bra kontakt. Och Milo ser fram i mott att börja sitt vuxen liv. Och Milo är en grabb som gillar att festa och ha roligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att jag ska bli medlem för jag kommer ha en bra social rp och inte lalla och är en spelare med jättebra rp. Dessutom har jag lärt mig reglerna som gäller på Unive som måste följas. Jag är en mycket ärlig och mogen person som kan bidra med mycket hjälp på Unive och därmed kan ni lita på mig att jag kommer att följa reglerna och bidra till att hjälpa Community så gott jag kan. Jag vill dessutom bidar med väldigt roliga scenarion för alla möjliga parter som är inblandade i scenariot och göra Unive till roligare värld!

Vad kan du bidra med till serverns RP? mitt mål som jag vill uppnå inom denna server är att hitta en server där jag känner mig trygg och vill spela på det känner jag som Unive kan erbjuda. Och få såklart många kontakter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa för att bara vinna liksom, man ska kunna ta en ''förlust'' alltså att man kan förlora ett scenario utan att grina osv

Hur hittade du Unive? Spelade här för skit längeseadan sen tog jag en paus men vill komma tbx nu men jag min kompis berättade unive för mig för längesedan

+rep har rpart mycket med denna grabb och han är verkligen grym. Han kan skapa bra och roliga scenarion.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka