Nekad lowkey | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lowkey

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197997920112/

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? RootFail#3790

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Åke Sandström och han är mycket snäll person. han älskar att hitta nya vänner och bara vara kring folk. Åke har länge varig intresserad i krig åkes dröm jobb är att bli en soldat. Åke har haft en bra barndom han var duktig i skolan och haft bra betyg. Åke har en diagnos som heter adhd men det har inte hindrat han att följa sina drömmar. Åkes mål i livet är att få kriga i Ryssland som en svensk soldat.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med bra RP till servern och tycker jag ska bli medlem för att jag är aktiv o rpar mycket o vill köra seriöst jag har också spelat på andra RP servrar som ortenwave så jag har erfarenhet av RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en fanastisk käraktär som följer reglerna som ska följas. Jag har även lärt mig massa saker man får och inte får göra. Jag kommer även att bidra med massa skoj och seriösa tillfällen. Men den största anledningen till varför jag ska bli medlem på unive är att för att utöka sitt RP spelade till maximalt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att alla måste has kul och att det inte ska bli orättvist.

Hur hittade du Unive? min kompis sa att jag skulle spela på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka