Accepterad Lowkee | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowkee

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199665028729/

Ditt Hex-ID: steam:1100001659c9e79

Vad är din discord tagg? lowkeyy433

Vem var det som bannade dig? Abo hassa

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-14 231024.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för de buggade ett vapen i min hand när jag hoppade ut ur bilen och jag försökte visa för staffen men han valde endå o banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis åkte runt sen märkte vi att vi hade vapen i handen sen tänkte vi wtf därefter hoppa vi ut ur bilen och tryckte X för o få ner vapnet men när vi gick igen så hade vi kvar vapnet sen såg vi att ngn sökte genom sen skriv vi e ooc att bilen va buggad men han ville inte testa själv men bannade endå och i mitt inventory hade jag inget vapen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de va staffen som gjorde fel som inte vill sätta oss i samtal o lyssna på vad vi skrev i ooc och sen är de också serverns fel pga att när man sätter sig i bilen så fick man vapen automatiskt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget för de va inte mitt fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? vet inte

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? visst

Senast ändrad:
sen vill jag tilllägga att jage ny på servern och att de va bilens script som gjorde så man fick vapen i handen

och sen vill jag tillägga att vapnen inte va i mitt inventory men han bannade endå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka