Accepterad Lowie | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lowie

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198267377591/

Ditt Hex-ID: 1100001124e27b7

Vad är din discord tagg? Kinglowie#7205

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? Jag va bannad i 10 dagar jag har 7 dagar kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connections rejected by Philips server: Du har blivit avstängd för: RMD Ax31. återståd 7 dagar och 13 minuter vill du överklaga din avstängning Gör det på Unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade någon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag va vid torget jag körde ditt med min bil sen så gick jag ut ur bilen därefter kom det någon till mig och började slå mig han slog mig en gång till men det slutade med att jag dödade han sen så blev jag disconnectad från servern när jag försökte ansluta igen så gick det inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det va en felaktig ban för att han försökte att döda mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag läste inte reglerna men nu vet jag bättre och vet dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna ha försökt att springa där ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag har inte lärt mig något för jag gjorde inget fel

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka