Nekad lowezzv2.se | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lowezzv2.se

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? lowe

Vad är ditt discord namn? lowezzv2.se

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär vill vara polis och har mycket med erfarenheter av själva jobbet och har varit Polis samt vart Chef för FRI, Min karaktär kommer heta Alex Anderson han vill skapa glädje i staden och vill bli polis och hjälpa staden att få bort det kriminella sakerna från staden, just för folk inte känner sig trygga för Vapen och droger och massa annat. Min karaktär vill som sagt vara polis spelar ingen roll vilken rang inom Polismyndigheten han vill bara skapa glädje och vill att folk känner sig trygga i denna staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? sprida kärlek o glädje samt att jag kan lära folk hur man kan förbättra sig som person inom kriminalitet

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag gör scenarion roligt från bådas sidor och inte så de blir roligt för mig

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? att man alltid ska visa respekt o inte kränka folk, att man inte ska smutskasta folk, att man inte ska komma in för att sprida en annan server som en reklam för en server

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat fivem i 2 år snart men jag har haft pauser

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag gärna vill in o rpa på unive

Nekad.
Anledning:
Utveckla (Berätta om din karaktär.) (Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka