Nekad Lowe.widell | Medlem ansökning [Ol1ver.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowe.widell

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe widell

Vad är ditt discord namn? LW

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en karaktär som gillar polisen brinner för polis jobben gillar och prata med folk min karaktär 21 år jag gillar också jakt, bilar mycket äldre bilar min karaktärs backrund är från en familj som har en pappa som var alkoholist och min mamma är död av hennes kompis som drogade ner henne. därför så vill jag jobba som polis för att jag vill redda vårt samhälle. Min karaktär gillar och hänga med vännen. Gillar också att träffa nya personer. Min karaktär är väldigt social. Jag gillar motorer över lag. Min karaktär gillar också försvaret är väldigt intresserad av det. och min karaktär gillar kaffe är väldigt intresserad vad folk tycker och tänker. Min karaktär är väldigt intresserad av skytte.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarier, En bra rp, aktiv sant att jag har en hög rp nivå och många kan ta med sig den. Jag kommer göra många roliga scenarier. Men även vara Seriös rp spelare men sant rolig och följa serverns alla regler för att alla andra ha det bra som är runt mig, Jag kommer alltid försöka få med så många som går i roliga scenarier så det kan bli roligare för dom och oss andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du ska inte vara Skälviks i ett scenario typexempel för inte bara vinna pengar. det blir mer realistiskt om di inte vinner alla scenarier och du bilad förlorar till och med när det finns en skans att vinna

Hur hittade du Unive? Jag har hittat till unive genom Youtube

Nekad, utveckla din karaktärsbeskrivning samt vad det innebär att spela för motpartens vinst i ett scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka