Dubbelpost Lowe | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Bjuv

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
14
Användarnamn: Lowe

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198277556473

Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt discord namn? Benny bjuv#0595

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. nu e jag en 6 åring kille i multistaden och när jag blir 20 ska jag bli ambulans och jag e super trevilg och heter karl bjuv och min ålder irl e jag 12 år och nu som barn har jag en pappa som heter robin

Varför ska just du bli whitelistad? för vill spela på denna grymma server om den blir whitelistad för denna server e så bra

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för vill jätte gärna fortsätta spela på servern om den blir whitelistad för har spelat länge på denna server och vill jätte gärna bli whitelist om den blir whitelistad

Hur många timmar har du på FiveM? 345

Hur hittade du Multistaden? genom yt

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej det har jag inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? heartbreakcity men int längre

På frågan (varför ska just du bli whitelistad) skriver du varför du vill bli whitelistad tänk på det och skriv istället vad du kan bidra med till servern. Till exempel: Bra scenarion, Hög rp nivå, trevlig atmosfär, osv

Kul att du vill bli WL på denna server!!
Som Eprox skrev (varför just du ska WL) så ska du skriva vrf just du ska bli de alltså tex. Hög rp o lite sånt.

Mvh: Kevin

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka