Accepterad Lowe | Whitelist ansökning (Pontus)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Bjuv

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
14
Användarnamn: Lowe

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198277556473

Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt discord namn? Benny bjuv#0595

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. jag e ett barn nu som e 6 år och han e väldigt bra på rpa och trevlig och jag en pappa som heter robin och när jag blir 20 ska jag jobba på sjukhuset och jag heter karl e väldigt mjuk i kroppen och inte stressande och jag älakar att vara trevlig och jag gillar att prata med folk mycket och om nån skulle bryta mot reglerna så kontaktar jag er så fort som möjligt elr så rapportar jag honom och om jag ser nån sno en bil på gz så skriver jag det till er men om jag ser nån köra mot rött så repport jag honom så fort jag kan och om nån säger grovva saker så går man bara därifrån elr så vårda språker säger man
Varför ska just du bli whitelistad? för jag skulle jätte villa spela på denna grymma server om den blir whitelistad för den e så jäkla bra denna server och alla e så trevliga så man vill stanna på servern

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för vill jätte gärna fortsätta spela på servern om den blir whitelistad för har spelat länge på denna server och vill jätte gärna bli whitelist om den blir whitelistad för vill så jätte mycket spela på servern för den e så bra
och personerna e så snälla
Hur många timmar har du på FiveM? jag har 345 timmar på fivem

Hur hittade du Multistaden? genom yt en kille sa att jag skulle kolla och den såg väldigt rolig ut så jag testade och den var jätte rolig

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej det har jag inte

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? heartbreakcity men int längre och jag är whitelistad på den

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka