Nekad Lowe | Whitelist ansökning [Leo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Bjuv

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
14
Användarnamn: Lowe

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198277556473/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt discord namn? Benny - benny bjuv#0595

Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Benny bjuv och är 24 år. Jag gillar att köra bil och fixa bilar.Min dröm e att bli mekaniker.Och när jag inte jobbar så kanske jag e med vänner och åker ut med bilar och tar det chill.Jag gillar att åka skateboard.Mina rädslor e jag e höjdrädd och rädd för främlingar. Min dröm bil e en audi r6 den kommer jag spara till. Min karaktär gillar och fiska väldigt mycket. Min gubbe gillar att spela fotboll väldigt mycket jag e väldigt bra på fotboll.Min karaktär gillar att sy väldigt mycket också för jag tycker det e kul. Jag gillar poliser väldigt mycket jag respekterar poliserna väldigt mycket. Min karaktär har inga diagnoser. Min gubber kommer respektera alla som jag känner. Jag e väldigt glad kille som gillar att hoppa från 5an.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag har varit wl innan och lämnade dc och sen ville jag gå med igen och så måste jag göra om min wl så vill bli wl igen för gjorde ett dumt val och lämna men vill verkligen bli wl igen för saknar detta

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag vill komma in på servern och dc för alla e låsta förrutom mb och har varit wl innan och jag kan alllt om detta så vill bli wl igen och satt det blir som vanligt igen

Hur många timmar har du på FiveM? 600

Hur hittade du Multistaden? det var för länge sen har varit wl innan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja här men ingen annnan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? bara multi

Du är [ Nekad ] pga. inaktivitet. Den muntliga delen skulle hålla för en dag senast!
Låser & Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka