Nekad Lowe | Medlem ansökning [S4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ryze0201

Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt discord namn? Ryze0201

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Hej, Min karaktär heter Andrew Tate, Andrew Tate Han är född 1986 och är 34 år idag och han haft en bra och rolig uppväxt med många vänner och väldigt rika föräldrar, Andrew växte upp med rika föräldrar i hela sin uppväxt, Idag har Andrew flyttat in i denna nya och fina staden och kommer att försöka bli Stadens rikaste man. Han drömmer om att ha flera Lyxbilar,Lyx yachts, Stora hus Privatjet och allt. Andrews plan är att börja köpa och sälja bilar och sedan gå plus på allt han har köpt, Han är en omtänksam och trevlig person som drömmer om mycket saker. Han älskar Bilar, Pengar och feta hus med stor tomt, Hans drömbil är en buggati.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra roliga och feta scenarion är inga regler bryts mot serverns grund regler. Jag kommer respektera staff och spelare till 100% på servern och verkligen sätta mig in i rp,t så att alla har det roligt och kul med en bra rp nivå. Jag kan också bidra med en bra social rp. Han bidra med en rolig och seriös rp nivå också.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte alltid ska tjäna på allt jag gör.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja meta gaming att man inte får ta information från dc och andra saker, sunt förnuft att rpa som att det vore real life

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har mån ga erfarenheter inom rp då jag har spelat 1000h fivem och kan alla regler utan till

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad, utveckla ”Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?”.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka