Nekad Lowe! | Medlem ansökning [k10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowe!

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? lowe waara

Vad är ditt discord namn? WarraDOO_17

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Adam Pettersson och han har haft en bra upp växt men hans pappa var alkolist men han mår bra ändå och snäll som person och gillar att var med personer. han är kaksig men inte vid störe personer eller vid rån då är han rädd. men i framtiden så ska han skaffa hus och ett bra jobb som man känar bra med pengar på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att vara medlem och att spela RP med bra still och rollspel och försöka få fller att spela seriöst RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska försöka vinna och komma överens.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? (grund regler)sunt förnuft. powergaming. halv OOC in game. (Discord) voice changer. vårtlöst beteende.(community) respekt. inge rasism eller Zasism.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har hyfstat bra erfaren hett av att vara cevil men inte inom krim eller polis/sjukvården och så vidare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill utväckla min RP inom unive och vara mer seriös med mitt RP och har det roligar med RP.

Nekad.
Anledning:
Utveckla Berätta om din karaktär, Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka