Nekad Lowe! | Medlem ansökning [gormstorm]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowe!

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? lowe waara

Vad är ditt discord namn? WarraDOO_17

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Adam han är född 2001-08-20.när han var liten så bode han i ett gamalt hus i orten hans pappa var knarkare och mamma var sjuk så dom hade svårt med pengar och boende men Adam var med i krim och smuglade dråger till gäng och personer. Adam mådde Dåligt över att pappan var knarkare och mamman var sjuk han tyckte att det var hans fel och började med att smuggla dråger. men Adams intressen är att göra andra glada över att göra saker för dom t.ex att smuggla dråger. men Adam är en snäll person och gillar att var med många personer men kan vara tuff för störe personer. Adams framtids planer är att gå med i krim och bli en står person inom krim och få ett stort his och en fet bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till att utväckla min RP till en ny nevå och och få fler personer att spela mer seriöst RP inom RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska kunna förlora eller vinna i en skott låsning eller att man föreslår att man gör ett möte i ett hus eller någon annan stans

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? krimenell. diskret så ska man vara diskret och ha mas om du inte håller dig till gänget kultur. polisen då ska man vara diskret och hållar låg profil i fall polisen stoppar en som krimenell.Grundregler. döden om du dör ska du inte veta vad som har hänt tidigare om du blev kniv hugen eller skuten då ska du inte vet om det är som bortglummt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har hyffsad erfarenhet av RP/rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill utväckla min RP inom unive och vara mer seriös med mitt RP och har det roligar med RP.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Måste plugga på reglerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka