Nekad Lowe! | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowe!

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? lowe waara

Vad är ditt discord namn? WarraDOO_17

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2011

Berätta om din karaktär. Adam pettersson heter min karaktär. han har haft en bra uppväxt men litte tuftmed pengar som barn. han gillar att vara litte busig och köpa grejer i framtiden tänker han bli kriminel och börja med litte affärer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att försöka att uttväckla min RP och rollspel som krim och cevil.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ifall det är en skott låsning så måste jag kunna förlora och vinna t.ex i ett gäng krig eller något annat

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? krimenell. diskret så ska man vara diskret och ha mas om du inte håller dig till gänget kultur. polisen då ska man vara diskret och hållar låg profil i fall polisen stoppar en som krimenell.Grundregler. döden om du dör ska du inte veta vad som har hänt tidigare om du blev kniv hugen eller skuten då ska du inte vet om det är som bortglummt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? man ska hålla sig inom RP och vara lik sin karaktär och Rolspela inom rp världen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill bli krim så snälla kan jag få bli medlem

Nekad.
Anledning:
Utveckla allt och be inte om medlemskap

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka