Nekad Lowe | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ryze0201

Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt discord namn? Nike#5086

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrik! Fredrik är en märklig men rolig grabb på 32 år! Fredrik har 2 barn och 1 fru, Fredriks uppväxt var inte så bra, han pappa hamnade i fängelse när han var 4år för grovt narkotika brott! hans mamma har hållit på med droger hela fredriks uppväxt så han har aldrig riktigt kunnat kännt att hon är som en mamma! Tiden gick och Fredrik börjar göra mer och mer saker som är olagliga, han brukade röka braj utanför skolan, han blev springis till olika gäng, han började deala med vapen, droger osv osv, En gång träffade Fredik på gänget Husby Hyenor, Dom behövde hans hjälp med att leverera 3kg kokain till ett annat gäng, Han fick en tabbe så att han kunde känna sig lugn, när han skulle gå till det andra gänget som skulle ha drogerna blev han robbad av 3 grabbar med svarta kläder men dom tog inte hans pistol! så när dom hade gått iväg en stund senare så drog han upp tabben och sköt rånarna! Han fick ungdomsvård i 9år! Och när han kom ut så var han 17, han tänkte att han skulle sluta med allt skit och började sedan plugga till polishögskolan! åren gick och han blev bara bättre och bättre student! Till slut var det dags att ta aspirant utbildningen! han höll på med den i över ett halvår! men sedan kom han in! Han blev polis! det gick 2 år och han blev assistent, Han hade precis träffat en tjej, hon hette Veronica, Dom fick 2 barn "tvillingar"! efter ett år till så gifte sig Fredrik & Veronica! Dom har nu varit gifta i 2år!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kmr bidra med en bra och hög rp nivå med roliga och erfarenheter inom senarion och ifall jag ser ngn göra fel så skriver jag en report så staffsen får reda på det så att rpn ska bli så bra som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att spela om att båda ska kunna vinna på det i ett senario

Hur hittade du Unive? Twitch och yt och tiktok

Nekad, du måste vänta minst 24h innan du skickar in en ny ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka