Nekad LOWE! [Hugster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowe!

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
2
Hej jag har varit bannad från servern i typ 7 månader o jag vill gott göra er genom att försöka komma tillbaka o visa att jag kan spela som en riktig person o inte använda fusk men de hade jag it ens gjort hade de på min dator o ja de var inge bra märkte jag o vill be så häsmkt mkt för de jag har gjort o sagt o jag vill få en ny chans för att alla fört'änar en andra chans o jag lovar e att jag kmr inte göra om detta de kan jag svära på o jag e unbannad på sevrvern men it dc

asså var står de nekad eller godkänd asså pls säg om jag e godkänd eller nekad it så svårt

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
redbull02.
Unive Staff

kan ni stänga denna så jag kan överklaga igen för jag vill värkligen visa att jag förtjnar en ny chans o att ajg e bättre än jag var förut

kan ni stänga denna så jag kan överklaga igen för jag vill värkligen visa att jag förtjnar en ny chans o att ajg e bättre än jag var förut
Jag stänger denna, men som Redbull sagt får du gärna avstå från att skapa nya överklagor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka