Accepterad Lowe | Ban överklagan[blomman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Benny Bjuv

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
14
Användarnamn: Lowe

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198277556473/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: mitt steam namn e benny bjuv och tid nu

Vad är din discord tagg? Benny - benny bjuv#0595

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit bannad fearp 3 dagar återstår

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för det var så här en kille riktar pistol på mig när jag sitter i en bil och jag e ju så dum i huvudet så jag backar och han skuter min kompis skuter han men jag har gjort ett sånt stort fel det tar jag men ber om så stort förlåt kommer aldrig hända igen lovar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. min boss skulle fixa alians men dom lurar honom så han sätter sig fort i vår kanal och ber oss komma så alla kommer vi letar efter dom och sen kommer en mc framför och riktar tabbe så jag backar men jag vet skulle inte backa ber om ett sånt jäkla stort förlåtelse för de här kommer aldrig hända igen lovar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte gjorde ett stort fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. skulle köpa en telefon som barn sen blev bannad för suntförnuft men det e lugnt nu och bortglömt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja verkligen kommer inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag förlåt för detta som hände

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka