Accepterad Lowe | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Bjuv

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
14
Användarnamn: Lowe

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198277556473/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: mitt steam namn e benny bjuv och tid nu

Vad är din discord tagg? Benny - benny bjuv#0595

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit permanent bannad grov powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag krde en buggati försiktigt över en sand sak vid fängelset men jag gjorde ett stor fel det vet jag själv jag kommer aldrig göra om detta för nu vet jag att man inte ska göra om man ska göra så ta typ en tungare bil för dom håller mer inte en buggati lovar att jag aldrig kommer göra om de

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. några kompisar gjorde ett scenrio och vi skulle dumpa dom i vattnet så jag kör försiktigt på sanden satt det inte ska hända något men jag inser att det var ett väldigt stor fel kommer aldrig göra om de igen lovar vet vad jag har gjort för fel nu inte köra buggati på sand

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var de inte jag gjorde ett stort misstag

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag spela som ett barn sen blev jag bannad för suntförnuft men det har jag har gått över nu

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja verkligen inte kört en buggati på sand

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag förlåt för jag gjorde ett stort misstag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka