Nekad Lowe! | Ban Överklagan [Snake/Snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowe!

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199178593049/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:1100001489e3319

Vad är din discord tagg? Baba1238419

Vem var det som bannade dig? Razz

Bild på banmeddelande: p ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade fusk och montage färdig och det var ju inter värt att ha på dator eller montage på datorn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde nordix och blev p ban för moddare och sen så säger någon kom sup tack då kommer jag sup och dom vill pc chacka mig och då sa jag ja men 3elvis ska ju hetsa som vanlig och säga skörm dela fattar du trögr elle !!!!! och då sa jag ja chilla till dig efter lite ganbb så vil ldom e mina filer sen så capcut och då lämnar jag sup och skriv medlem fuck you svarta hora för att jag blir lite arg på att jag fuskat på nordix och sen så vill de pc checka fattr inte logiken heller

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja den är felaktig men tycker ändå att jag förtjänar en andra chans för att jag fuskade inte på unive plus så hade jag inge montage anns bara fuskat på nordix och andra servers så tycker att denna ban är felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja några gånger som c log och fear rp och suntföruft tror jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte bli så arg men det är lite svårt att inte bli det när dom readn är arga i sup och sen skriker

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inge fusk på datorn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan.
Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Din ban överklagan har nekats. Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka