Nekad Lowe! | Ban Överklagan [Redbull]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lowe!

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
2
Ban-referens
DC-b3037b — Discord, Permanent
Anledning: Fusk, kallar staffs svarta horor osv, Hejdå puss puss
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag satt i dc och spelade nordix sen så får jag pm om att komma sup när jag väll kommer sup så är 3elvis och razz där jag bemöts av ett agresift - Skärm dela nu ! och tycker det är lite dålig gjort av staffs men skit i de det som hände var att jag spelade nordix blir banna och sen så måste jag hoppa unive support för att nordix bbannade mig för fusk hur går det ihop har unive och nordix sammarbete elle wtf så jag tycker där är groft fel aktig för inge giltig anledning vad jag hörde eller vet

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tar stor ansvar o ber hämskt mkt om ur säkt för de jag har gjort o sagt detta kmr aldrig ses från mig igen de kan jag lova er

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? ja it haft fusket på datorn o betet mig bätter än en 10 åring så a kmr bete mig om jag får en till chans

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag kan hålla en hög rp o gjorde mkt roliga senarion o folk hade de kul o dom jag körde me så hade vi skit kul plus så hjälpta jag folk me saker o sköte mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

asså e den nekad eller godkänd fattar nada bror

Tillbaka