Nekad Lowe | Ban Överklagan [Analytikern]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ryze0201

Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199242191830/edit/info

Ditt Hex-ID: 11000014c68a3d6

Vad är din discord tagg? Ryze0201

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-23 185355.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sköt mot piren och det står jag för det var fel av mig och kjag vill bara kunna rp det var ett missförstånd av mig vill jätte jätte jätte gjärna bli unbannad och kmr aldirg hända igen och jag vill bevisa för er att jag kan förändra mig och visa vad jag går för igentligen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. tt jag gjorde fel och det är fel av mig men nu har jag lärt mig utav mina misstag som jag gjorde och vill jätte gjärna få en ny chans för jag kmr bevisa att jag verkligen kan rpa och det var fel av mig men jag lär mig utav mina misstag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var rätt av dom att banna mig och det förstår jag och jag vill jätte gjärna bevisa att jag verkligen kan rpa och mina misstag kan förändras

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad 2023 i april och den överklagade jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha tänkt på suntfönuft och tänka på att jag inte ska skjuta vid allmäna platser för det är ingen bra rp alls och det kmr jag förändra på nu om jag får unban på unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att tänka mig för innan jag gör ngt och att tänka på just social rp och sunt förnuft liksom om jag verkligen hade skjutit så irl och nu när jag såg klipp och allt så ser jag att det var jätte dåligt utav mig men vill förändra på det nu

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

har kollat över bannen osv kommer ta ansvar över denna som du skickat in och neka den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka