Accepterad Lowe! | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowe!

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
2
Ban-referens
ihamvo — FiveM, Permanent
Anledning: Fusk, montage och rasism.
Bannad av: Razz
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag sitter me mina vänner o snackar dc men dagen innan så hade jag kört nordix o blivit bannad för fusk avnågon anleding men jag hade inte ens fuskat för att ja men sen dagen efter så får jag dm om att komma sup för fusk o då kommer jag support o där sitter razz o 3elvis o 3 elvis börjar skriva o säga skärmdela o skit då säger jag vrf o dom bara har hög ton o e arga men jag låter dom gå igenom sen så undra dom om jag har fusk då säger jag ja men har aldrig fuskat på unive för har så mkt saker o förlora men dom kunde fan ha käft o säga men ja om du har fusk på datorn så blir de ju p ban o de fattar jag så jag blir p bannad för fusk men jag har aldrig fuskat på unive eller något o nu har jag inte fusk på datorn längre o vill få en ny chans o visa er att jag aldrig kommer fuska eller ha de på min dator eller något

Tar du ansvar för det du blev bannad för? ja jag tog åt mig mkt av de o är jätte ledsen av att jag hade de o lärde mig en stor läxa

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? förståt att jag inte kan ha fusk på datorn om jag spelar på en seriös server

Varför ska vi ge dig en till chans? för att jag förtjänar de om vill visa er att jag e bättre än vad jag var då plus så får ni en ny spelare som har en bra rp o rolig rp hade många roliga senarion under min tid jag spelade på unvie

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka