Accepterad Lowe | Ansökan till Servervakt [Vzlor]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ryze0201

Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad heter du på discord? Nike#4822

Ange ditt födelsedatum 6 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 14:00 till 20:00
tisdag 14:00 20:00
Onsdag 12:00 20:00
Torsdag 12:00 20:00
fredag 14:00 så länge jag årkar

Hur länge har du varit medlem på Unive? i ty ett halv år men blev bannad från dcn så har blivit unbannad nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit en gång och det var perma men det har jag gjort en banöverjklaga noch blev godkänd, det går ej att skicka bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att se till att underlätta för staffs när det gäller. Är det till exempel en bil som står mitt i vägen behöver man inte skriva en report man kan dva den. Sedan så kan man också kicka folk som inte sköter sig i marja lisas elller andra kön. Men när det kommer till grövre grejer så är det viktigt att man bannar och sedan skickar ut det i bans så det förlängs för att folk som skapar problem på servern ska lära sig att det finns grova konsekvenser när man inte sköter sig. Servervakter ska hålla en god förebild till alla andra på servern och inte bli bannade konstant för det är absolut inte acceptabelt och kan leda till indragen sv.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag tycker att jag har bra rp och kan reglerna ganska så bra och jag vill även bli servervakt för att jag tycker att ibland är det ingen som håller ordning och då blir det väldigt mycket lall så jag vill försöka få en bättre omgivning och få bort så mycket lall som möjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. corruption det är tex att jag kickar någon som inte har gjort något fel bara för att jag känner för det eller typ inte kickar min kör att det är min kompis och abuse det är att jag använderr mina permissions i ett scenario för att vinna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka