Nekad Lowe | Ansökan till Servervakt [Kev1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ryze0201

Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad heter du på discord? Nike#4822

Ange ditt födelsedatum 6 Februari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. jhag börjar skola 8:15 går till 14:00 sen går jag hem sätter mig och sitter i dc lite och snackar sen går jag ion och hänger lite på piren och kollar så ingen lallar och sen så gör jag min rp tills klockan är 20:00 sen är det så varenda dag tills heltg då får vi se när jag bli aktaiv

Hur länge har du varit medlem på Unive? i ty ett halv år men blev bannad från dcn så har blivit unbannad nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag har blivit en gång och det var perma men det har jag gjort en banöverjklaga noch blev godkänd

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att underlätta för staffsen och hålla greenzones lall fri och hjälkper ingame på prine tex torget

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att det är väldigt många spelare på server så då vill jag under lätta för philip230 oc h staffsen så att dom it bhöver stressa och jag är aktiv varända dag mnorron också

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att typ använda toggleid i senario elr nr man rpar coh att man revvar i senarion det är abus tycker jag

Tillbaka