Nekad Lowe | Ansökan till servervakt [EDVIN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Benny Bjuv

Icke Medlem
Meddelanden
131
Reaction score
14
Användarnamn: Lowe

Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2007

Vad heter du på discord? Benny - benny bjuv#0595

Mellan vilka tider kan du oftast spela? hela tiden förrutom när jag e i skolan

Varför ska just du bli servervakt? för har sett att folk inte kan rpa och jag kan alla regler RDM är när du dödar en person utan ett giltigt scenario t,ex när jag och min polare är vid en butik och när jag går ut från butiken så dödar nån mig på direkte utan en anledning. Ett annat scenario kan vara att man rånar utan en mask och vapen och säger gem alla din pengar asså det är ju RDM eftersom att man inte har en ursäkt att råna.

VDM är när man kör över en person t,ex ifall en person går över gatan och du känner ja vad kul det skulle va ifall han blir skadad och det här är strikt förbjudet.T,ex ett scenario med VDM kan vara när jag ska gå till ett garage och då kommer det 2 personer i en bil i full fart och kör på mig.

COPBAIT är när man medvetet försöker få polisen efter sig t,ex när man åker till polisstationen och går in där och säger ni är sämst haha ni är fett fula och det är förbjudet. T,ex ett scenario kan vara när polisen är vid bilfirman och då försöker att få polisen efter dig flera gånger genom att t,ex köra på dom med din bil, säga 112 Aina och såna jobbiga saker.och typ om en polis står mot ett rödljus kan inte jag bara drämma i 300 kmh i timmen förbi dom

COMBAT LOGGING är när man loggar ut från spelet för att undvika ett scenario t,ex när 2 personer rånar en om man loggar ut och det är COMBAT LOGGING. det får man absolut inte göra

FEAR RP Är när du inte ens är rädd för ditt liv när en person håller en pistol mot ditt huvud.

METAGAMING Är när du använder information utanför din karaktär.

POWERGAMING Är när du använder dig av omänskliga krafter t,ex när du har blivit påkörd och du säger ja det gick bra.

NLR New Life Rule är när du dör i ett scenario så kommer du inte ihåg något efter. T,ex så blir du skjuten i huvudet och när du vaknar upp så kommer du

Varför vill du bli servervakt? för jag vill hjälpa multistaden så mycket som går och har alltid velat bli sv för hjälpa multi så vill ge detta ett försök så hoppas jag få hjälpa multi så hårt som går

Är du whitelistad på serven? ja

Har du varit bannad på serven förut? ja tyvär

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka