Nekad Lowe | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ryze0201

Medlem
Meddelanden
109
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Lowe

Vad heter du på discord? Nike#4822

Ange ditt födelsedatum 6 Februari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kör ungefär 6 timmar varje dag, men på helger så kan det bli ca 15 timmar varje dag.

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem i nån vecka efter jag har blivit unbannad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 2 gånger men re eej att skicka bild

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjälpa till staff så att de inte behöver göra allt, en servervakt är ju en vakt till servern som vaktar mot de som inte ska vara här. En servervakt ska /sv banna de som inte kan följa Unives regler. Men de ska också kunna hjälpa om någon blir rdmat då kan man först klippa sedan kör man en /sv ban efter det så kan man skriva /revive id och till sist så skickar man in klippet i servervakternas discord om man tycker att personern borde få en längre ban. Jag har varit servervakt innan och vet att man inte ska abusa med sina commands och att inte vara korrupt. Man ska försöka hjälpa servern så att det blir bättre rp och bättre scenarion. Men servervakter kan också se id mycket enklare med sitt /toggleid och då behöver man inte trycka på page down för då bara ser man id enkelt ohc smidigt så man kan skicka in klippet om man tycker det är en bra ban och då har man klipp och klipp = bevis och då har man all bevis man behöver ha.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit servervakt innan och vet att man inte ska abusa med sina commands och att inte vara korrupt. Jag hade velat bli servervakt för att jag är väldigt aktiv och jag är polis och det är VÄLDIGT många som copbaitar och rmdar m.m så om jag hade varit servervakt i dessa lägen hade de fått lära sig av de felet de gör. Samt är det bra också om man är servervakt för då kan man också banna folk enkelt och sånt. Jag vil bli servervakt för att göra servern så säekr som möjligt och göra så att alla som gör fel och de som gör fel tror jag fattar att det gör fel också, men jag hade velat kunan banna de och göra så de får en läxa men också kicka ifall de lallar och bara inet orkar rpa och tycker att det är roligare att lalla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är om jag är i en skottlosning och jag blir skjuten ett antal gånger och att jag bara kör revive efter revive efter revive för att jag vill vinna ett scenario, det är både abuse powergaming. Och korruption är nästan samma sak, om jag använder mina perms för att få fördelar i ett scenario som t.e.x en skottlosning så är jag korrupt inom min servervakt

Nekad, du vart bannad idag samt indragen sv det är inte lämpligt i nu läget

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka