Nekad Lowbee | Ban överklagan (shlajfer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lowbee

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198111275363

Ditt Hex-ID: 110000109003963

Vad är din discord tagg? Lowbee#0661

Vem var det som bannade dig? Anders

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han måste ha misstolkat och även själv gjort fel att inte direkt nämna vad personen bör göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom in på en scen och sa simpelt till en polis att det var några i en tesla bakom mig med vapen och då sa han bara att jag skulle åka iväg på grund av att det var just ett rån vid stället som jag kom till. Precis när jag lämnade stället så hörde jag han sa "VÄND OM". Lite sent sagt och efter det blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var definitivt en felaktig ban då han som bannade mig måste ha gjort ett dåligt jobb. Jag är själv osäker på vad exakt som var FAIL RP på det jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Enda saken vore om jag vänt om men det "hann" jag inte på grund av att han sa det när jag börjat åka iväg. Väldigt dåligt gjort tycker jag själv av dom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att vänta längre än vad situationen kräver för att vara få reda på vad man ska göra.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka