Nekad low.1k | Medlem ansökning [Ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

low.1k

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Vad är ditt discord namn? Kaptenen_040

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kalle Kalleson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skämtsam, energi och ärlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag börjar jobba vit och hänga runt i staden o snaka me folk senare kommer kalle at lära sig hur man gör pengar svart och bygga up sitt namn i staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Posetiv energi och bara rolig och så klart bra RP. vill oxå finas där för nya spelare och lära dom olika grejer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att jag som spelare måste låta andra partnen av senariot oxå ha kul, txt när jag blir jagad av polisen så måste jag se till att dom oxå har det roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har fast i en anan server när jag var ny så meta gema jag men efter det lärda jag mig att läsa alla regler noga så jag inte gör det mistaget igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1.VDM att man får inte använda sin bil eller anat fordon som ett vapen tillexempel om jag har bråkat med någon så kan jag inte hoppa in i min bil och köra över hen 2. Lall jag kan inte gå runt och flippa med folk och bara vara jobbig.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har RP på svenska servers i ett år jag har aldrig haft några problem förutom en gång när jag var ny som RP´are men många har tipsat om att byta till unive så vill gärna bli medlem

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.
Jag vill även att du utvecklar följande:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning:
inte kompletterat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka