Nekad Loving all | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Loving all

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181312454/

Ditt Hex-ID: 110000148c7b1c6 eller 11000016ab49240

Vad är din discord tagg? Aran505

Vem var det som bannade dig? Vet inte.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-29 003835.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fick veta att jag har gjort fake banöverkalgelser.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade ingen aning att jag hade gjort de. Jag trodde jag vart bannad för att jag C loggade och rpa inte med skador. Men Philip hjälpte mig och sa att jag blev bannad för att jag gjorde fake banöverkagelser. Detta kan nog stämma. Jag gjorde det nog för länge sedan. Men jag kom inte alls ihåg varför jag gjorde det eller när jag gjorde det. Jag har varit bannad ganska länge och det har försvunnit från bakhuvudet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju mitt fel. På den tiden så gjorde jag säkert nån falska information ban överklagan. Men som jag sa jag kom inte ett dugg ihåg på vad som hade hänt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut och har inte alltid lärt mig direkt. De första 12 gångerna förstod jag inte riktigt, eftersom det här är den första servern jag spelar på. Men nu förstår jag reglerna bättre. Jag tror nog jag har blivit mer mogen efter som att jag hade utveckling samtal och min Biologi lärare sa att jag har blivit mer mogen än förra året.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte göra falska information ban överklagan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att aldrig någonsin göra en fake banöverklagan igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yep.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka