Accepterad Lovgrenelliot | Whitelist ansökning [Momme] [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lovgrenelliot

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198301498711/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? BBQ#5745

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kennet han är 20 år gammal och har ett stort intresse för bilar. I barndoms åren så hade kennet det rätt så bra och han äxte upp i en hyfsat rik familj det ända var att hans föreldrar bråkade rätt så ofta och det gjorde kennet till en väldigt självständig person och lärde sig mycket själv men hans föreldrar älskade honom tråtts allt bråk. Kennet hittade sitt intresse för bilar när han var runt 12 för hans pappa tog han till ett bil träff i göteborg, där i göteborg så träffade han många nya vänner som han tyvärr tappade kontakten med. Kennet flyttade hemmiffrån i tidig ålder på grund av allt bråkande hemma, han flyttade till göteborg och började plugga på unversitet. Han ville gärna träffa några gammla vänner i götebor men så vart det inte. Idag så har kennet stora planer t.ex att jobba som mekaniker för att han har alltid haft ett stort intresse för bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill gärna bli whitelistad delvis för att utväckla min roleplay men också för att jag har sett att det är långa köer på många butiker och företag runt om i staden t.ex Marja lisas har nu under den senaste tiden haft långa köer och det är ett jobb jag skulle kuna tänka mig att jobba på för att många ska bli glada och hjälpa till runt om i staden. Jag skulle också anse att jag är hyfsat flexibel så om det är något specielt jobb som behöver hjälp när jag ansöker så har jag lätt att anpassa mig till det klimatet och jobba där.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har lagt märke till att det finns så mycket mer att göra och mycket mer alternativ i sitt roleplay vilket gör det roligare att spela, min plan är att joba lite på marja lisas för att det har vart mycket köer där på sistonde me om det inte går vägen så kommer jag troligtvis ansöka till AutoExperten eller Vianor för jag har faktiskt ett intresse a bilar i verkligeheten. Och att kunna jobba med att fixa i ordning dem eller trmma dem hade inte vart helt fel och Jag tycker det är roligt att ha ett job där du faktiskt får prata med personer och uppfylla deras önskningar

Hur hittade du Multistaden? Det var en vän som jag såg spelade det och då bestämde jag mig för att testa och sen tyckte jag det var kul och fortsatte.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna utväckla det men också att andra ska ha roligt på servern genom att hjälpa till.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka