Nekad loveseeker69 | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

loveseeker69

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? mackan0412

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Obeelix Göransson 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? positiv,glad och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Obeelix föddes i en liten by utanför Karlstad han bodde me sin mamma pappa och bror när obeelix var 16år drogs han in i kriminaliteten och gjorde massa stök o bråk när han var 17år dömdes Obeelix för misshandel och fick sitta 6månader när han kom ut så fortsatte allt skit så obeelixs föräldrar beslutade att skicka han på hem och när han var 18år så vart han anklagad för mord mot en i ett annat gäng men släppes pågrund av brist på bevis men när han blev 21 så anklagades han igen för mord men han och fly ifrån polisen och flydde till staden Unive. Framtidsplanen för obeelix är att han ska forsätta me sitt kriminella eftersom de är de han vet bäst han försöker även få in fler från hans förra gäng till staden unive för att bygga upp gänget som fanns i Karlstad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? ? Jag kan bidra till ett socialt rp med väldigt erfaren rp Nivå, spelat 2020 och kan skapa roliga scenarion för båda mig och motparters sida, Och så följer jag reglerna starkt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så att både parterna kan vinna ett scenario och att man inte bara spelar för att vinna alla scenarion.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit reglerna jag spelade utan krim de jag har lärt mig av de är att de var väldigt dumt och kommer inte göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM= man dödar någon utan anledning VDM= du använder ditt fordon som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad, anledningen står på forumet. Lycka till nästa gång! [Ansökan]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka