Nekad LovelyEU | Ansökan till Servervakt [Bjorklund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LovelyEU

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Romeo

Vad heter du på discord? wednesday#1400

Ange ditt födelsedatum 19 Mars 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag börjar skolan 08:40 och slutar 13:30 på tisdagar och fredagar, måndagar och torsdagar slutar jag 15:30 så jag kommer hem runt 17:00, och på onsdagar så slutar jag alltid 12:00 och kommer hem 13:00.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Cirka 10 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) bara 1 ban

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska se till så att alla beter sig och rpar bra, Så därför måste en servervakt hålla en hög rp nivå så att andra kan typ lära sig av han/hon. Servervakt ska kunna rpa helt normalt och samtidigt underlätta arbetet för staffsen. En servervakt kan också dva bilar som inte ska vara där på plats, då det kan också hjälpa till med lagget. En servervakt ska inte leta problem då problemet ska komma till servervakten. Servervakt ska också banna/kicka dom som inte beter sig och inte följer reglerna, och om det behövs så kan man förlänga bannet på spelaren.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit en spelare på unive cirka 11 månader sen, jag trivs väldigt mycket i unive därför vill jag vara med och hjälpa staffs att banna och kicka spelare som inte beter sig. Jag är väldigt trött på dessa spelare som inte kan bete sig och inte följa reglerna, därför vill jag bli servervakt på unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man missbrukar sina servervakt perms för att tillexempel vinna i ett scenario eller kickar folk för ingen anledning. Exempel på att vara korruption är att ha på toggleid under scenario så man kan se folk som gömmer sig i buskarna. Eller att man ressar en av sina vänner pågrund av en "bugg", utan ngn klipp.

Din Servervakt ansökan har nekats. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka