Nekad lovelennox | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lovelennox

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? love lennoxvalentin boström

Vad är ditt discord namn? swedish

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2010

Berätta om din karaktär. han är en trevlig kille som gör allt för att hjälpa till och har mycket respekt för polisen och folk runt honom han heter casper ekhålm och är 23 år gammal. han kommer ifrån norrland han älskar bilar och polisen. han kommer ifrån en bra och älskande mor och far. han har inga syskon men lever sitt bästa liv i den nya staden han flyttat till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är bra med mina ord. jag tillbringar intresangt rp och senarion är ochså lite klurig men tillbeingar den bästa i game polaren och kolega

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? vara lungn och kunna lysna och förstå.
det är det jag tror det är men kan vara fel

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ansvar. respekt. rasism. deating. smutskastning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja väldigt mycket tycker jag. 510,5 timmar totalt mycket som polis

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är snäl och älskar att lysna och hjälpa folk

Nekad. Utveckla svaren. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka